18 Şubat 2012 Cumartesi

sigara ve sevgili

 evde sigara içme özgürlüğüm yok istesem yaratırım fakat bu konuda en ufak bir eleştiriye tahammülüm olmadığından bu topa hiç girmiyorum ama bugun inanılmaz mutlu bir şekilde uyandım küçük meseleleri kafaya taktığımı fark ettim ota boka burnumu sokmanın ne kadar gereksiz olduğunu işlerin tıkır tıkır işlediğini müdahale etmemem gerektiğini ve en önemlisi sınav için durumun kötü olmadığını keyfim tamdı yani .

 keyfimin olması = mentollü sigara demekti . ( normalde moralim bozuk olduğunda zorda kalmadıkça mentollü sigarama dokunmam dal alır berbat sigaralarla ciğerlerimi hunharca sikerim  hele lark ebemi siker ) lakin evden çıkmamam gerekiyordu aslında öyle bir gereklilik yoktu ama ben kendi kendime böyle bir tribe girmiştim .odamın camını açtım kapımı kapadım üç tane sigarayı götürdüm karşı apartmandaki yaşlı teyzeyle göz göze geldim kafasını " sen gidi hınzır " tarzında salladıktan ve pis bir bakış attıktan sonra içeri girdi sanki marijuana içiyorum amına çakim.  moralimi bozdu . ve kendime şu soruyu sordum şu basit şey için niye bu soytarılıkları yapıyorum kendimi yoruyorum niye kölesiyim lan ben bunun ? gözüm dönmüştü "yeter lan yeter" hezeyanları içinde çöpe doğru giderken bir anda durdum . başka neler için kendimi yoruyordum ? uğraşıyordum  beni uğraştıran şeylerden hep kaçmam mı gerekliydi? örneğin sevgili. 

sevgilide aynı sigara gibidir . başlama evresi keyiflidir flört. kendini bir farklı görürsün  ilk sigara içerkende sonra alışırsın artık sevgilide, sigarada hayatının bir parçası olur . tabi bunu sürekli kısa ilişkiler yaşayan insanlar bilemezler gerçi ben de ilk defa yaşıyorum böylesini alıştım çünkü sigara gibi alıştım, bağlandım .hem sigarayı bırakmak kolay mı ? ya da sevdiğin insanı? ikiside aynı şey aslında ikisinide bırakırsan başkalarının ellerinde başkasının dudaklarında onu gördüğünde için çekilir . hemen kendime geldim  8 lira veriyorum lan ben buna elin orospusu yüzünden ne bu asabiyet diyerek bir tane daha yaktım ayrıca toplumu sikine takmayan ve olabildiğince toplumdan uzak olmaya çalışan ne derlerse he amk şeklinde kabullenip aslında hiç bir dediklerini iğrenç ve sinir bozucu bir yavşaklıkla yapmayan ben bugun fena saçmalamıştım ama bu saçmalama bana sevgili sigara benzerliğini gösterdi mutluyum . öyle 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder