18 Şubat 2012 Cumartesi

yapma volkan!

 kadınları spor müsabakalarında görmeyi seviyorum . süslenip püslenip makyajlarının üstüne yanaklarına tuttukları takımın renklerini sürmeleri, orta yaşlı ablalarımızın atkıları, genç kızların formaları tribünlerimize hep renk katarlar .
  renk kattıkları iddia edildiği gibi centilmen oldukları kadınlarımızın çok narin ve kibar olduğu gerçeği ise onların tribündeki halleriyle yok olur gider örneklerle başlıyorum .



aman allahım ! bu nasıl bir iğrençlik dedirten cinsten videolar ilk videodaki maçta annemin mevcut olmasıda ayrı bir utanç kaynağıdır . gerçi garibim telekom üst tribünde çekirdek çitlemiş.

kadınlar sadece futbolda değil siyaset içerisinde de malesef kendilerine yakışanı yapmıyorlar . tansu çiller döneminde ülkemizde olanlar malum doğuda terörle mücadele adı altında kürt halkına yapılanlar bugun yüzümüze utanç tablosu olarak çıkmakta . bayan clinton , rice gibi birleşik devletlerde önemli görevler elde etmiş kadınlarıda biliyoruz her neyse mesele bu değil .

dediğim gibi kadınları seviyorum her yerde görmeyi seviyorum ama binlerce kadının çığlıkları arasında 22 tane futbolcuyu sahaya koymanın ciddi anlamda büyük bir işkence olduğunu düşünüyorum .nasıl  o kadar korkunç sesler çıkarıyorlar  anlamak çok güç.  eskisi gibi seyircisiz oynama cezasının olmasını ev sahibi takım için daha büyük avantaj olarak görüyorum zaten eğlencesine gidiyorlar içlerindeki saçma takım aşkıyla işte . takım tut ama fanatik olma be ablacım inan çekilmiyorsun . -fanatik olmayan erkekte aynı şekilde benim için hükümsüzdür .-

ve en önemlisi stadyumun çevresinde yaşayan insanlar hele kadıköy ahalisi zühtüpaşalılar onlar bu cezayı hakkedecek ne yaptı bu çığlıkları duyacak ne yaptı ? umarım bu saçmalık ortadan kalkar onun yerine bilet hasılatları ceza olarak alınsa fena mı olur ? futboldan soğuttunuz amına koyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder